Raporty

Tematy

Dostępne są trzy rodzaje raportów – w formacie PDF, CSV oraz TXT.

  • otwórz zakładkę Zdarzenia
  • wybierz interesujący cię przedział czasowy oraz grupę/pracownika
  • kliknij Eksportuj
  • na ekranie pojawi się formularz eksportu, w którym definiujesz co chcesz wygenerować:
    Rodzaj eksportu – do wyboru: PDF, txt, csv
    – format eksportu: poziomo / pionowo (dla dokumentów PDF)
    Szablon – możesz wybrać gotowy szablon
    Wyświetlaj akcje – wybierz czy chcesz wyświetlać informacje o wejściach/wyjściach oraz nieobecnościach (Inne)
    Pokaż kolumny – zdecyduj które kolumny mają widnieć na raporcie
    Dodaj nagłówek – możesz dodać do raportu nagłówek zawierający odpowiednie pola (w zależności od wybranego typu raportu)
    Wyświetl podsumowanie – możesz dodać podsumowanie (w zależności od wybranego typu raportu)
    Inne – dodatkowe opcje

W zależności o wyboru rodzaju generowanego raportu niektóre pola wyboru są niedostępne.

Previous Usuwanie zdarzeń