Dodawanie nieobecności

Jesteś tutaj:
Tematy

Do programu można wprowadzić także informacje o nieobecnościach. W tym celu należy wybrać przycisk Dodaj. Na ekranie ukaże się lista wyboru pracowników, data oraz lista wyboru nieobecności.

Do zdarzeń można dodać inny typ wpisu z dostępnej listy:

  • Dd – dodatkowy dzień wolny od pracy
  • W – dzień wolny od pracy
  • N – inne nieobecności niepłatne
  • Np – inne nieobecności płatne
  • Nn – nieobecność nieusprawiedliwiona
  • Op – opieka
  • S – podróż służbowa
  • Ub – urlop bezpłatny
  • Um – urlop macierzyński
  • Uo – urlop okolicznościowy
  • Uwych – urlop wychowawczy
  • Uw – urlop wypoczynkowy
  • Ch – zwolnienie lekarskie
  • kliknij Dodaj
  • wybierz typ Akcji: Inna
  • uzupełnij pozostałe dane w formularzu
  • zakończ klikając Zapisz

Wpisy w zakresie nieobecności podlegają, podobnie jak pozostałe, możliwości edycji – aby tego dokonać należy zaznaczyć interesujący wiersz i wybrać przycisk Edytuj. Pojawi się okno, w którym będzie możliwe dokonanie zmiany rodzaju nieobecności na inną z dostępnej listy. Jeżeli istnieje konieczność przeniesienia nieobecności dla danego pracownika na inny dzień, to należy wpierw usunąć nieprawidłowy wpis, a następnie dodać nowy z inną datą.

Previous Dodawanie zdarzeń
Next Usuwanie zdarzeń