Aktualizacja oprogramowania w rejestratorze

Jesteś tutaj:
Tematy

aktualizacja z dnia 24-05-2021

INSTRUKCJA AKTUALIZACJI OPROGRAMOWANIA REJESTRATORA

Przed rozpoczęciem wgrywania plików konfiguracyjnych należy upewnić się, że podczas procesu instalacji oprogramowania zainstalowano również program do flashowania tzw. „flasher”. (Jest to opcja do wyboru podczas instalacji programu, jeśli tego nie zrobiono należy go zainstalować).

Aby sprawdzić czy flasher został zainstalowany wystarczy wejść w folder instalacyjny programu i sprawdzić czy znajduje się w nim folder o nazwie ‚flasher’ (np. dla Windows 10 pod ścieżką: C:\Program Files (x86)\MV2 CzasPro)

Następnie należy postępować zgodnie z opisem:

  • Uruchom aplikację czas.pro
  • Przy włączonym ekranie startowym (logowania) kliknij przycisk F12
  • Potwierdź uruchomienie trybu serwisowego
  • Zaloguj się do programu i przejdź do zakładki Urządzenia
  • Podłącz urządzenie do zasilania a następnie za pomocą przewodu USB do komputera (bez wyboru połączenia z komputerem)
  • W zakładce Urządzenia wybierz urządzenie, któremu będziesz wgrywać oprogramowanie, zaznacz je pojedynczym kliknięciem
  • wybierz przycisk FLASHOWANIE
  • Wybierz odpowiedni port pod którym zainstalowane jest urządzenie, a następnie kliknij przycisk Dalej
  • W zależności od tego co chcesz zrobić postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie:
    KROK 1 – rodzaj aktualizacji:
    „bez zachowania konfiguracji” 
  • KROK 2 – źródło aktualizacji :
    „z serwera aktualizacji” – program automatycznie pobierze listę dostępnych na serwerze wersji do aktualizacji
  • KROK 3 – adres serwera- pozostaw taki jaki jest
  • KROK 4 – wersja aktualizacji – wybierz ostatnią wersję z listy o nazwie: 2.1 WERSJA POLSKA – aktualizacja z dnia 24-05-2021
  • Przed rozpoczęciem wgrywania aktualizacji upewnij się, że urządzenie jest podpięte do USB oraz zasilania:
  • Kreator rozpocznie flashowanie – postępuj zgodnie z instrukcjami.

Po zakończeniu procedury program poinformuje o powodzeniu odpowiednim komunikatem na ekranie.

Po zakończeniu wgrywania aktualizacji uruchom urządzenie ponownie.

Po aktualizacji oprogramowania wykonaj próbną rejestrację wejścia/wyjścia – jeśli na ekranie urządzenia pojawi się napis „Błąd” (podczas zbliżenia znanej przez rejestrator karty/breloka) to należy wybrać w zakładce Urządzenia opcję ‚wymuś synchronizację’ i wykonać ponowną synchronizację urządzenia.